Alle henvendelser på et sted!
Få henvendelser fra FINN, Facebook og e-poster direkte inn i leads modulen til AutoNet.
Dem blir lagt mot kundekortet og kjøretøyet.

Sett opp rutiner
Sett opp rutiner som f.eks.:
- Første Oppfølging (innen x timer)
- Regelmessig oppfølging
- Tilbud ikke besvart innen x timer
- Tilbakemelding fra kunde
- Garanti utløper
Kommuniser på E-post
I AutoNet CRM er inn- og utgående e-poster knyttet mot bedriftens felles e-postkonto.

Integrert E-post
AutoNet leser selv bedriftens felles e-postkonto, nå kan dere endelig tilordne e-poster og lage interne notater i ett og samme system!

Detaljert E-post
Få et raskt overblikk på hvilken e-poster som er besvart og hvilken av de som trenger ytterligere oppfølgning. Kanskje er henvendelsen et lead? Det er viktig å jobbe med et varmt lead og bare med et tastetrykk forvandler AutoNet en e-post til et lead!

Utsending av E-post
Vil du sende ut en ny e-post eller besvare en e-post hurtig? Systemet er fleksibelt og har en "call to action" knapp for utsending av e-poster overalt i portalen. Det er fordi AutoNet er en brukervennlig programvare!