Enkelt å lykkes med salg og kunder

CRM er et "Kundeoppfølgingssystem", hvor målet med en CRM-løsning er å sette kunden i sentrum. Ved å samle all informasjon om kunden på ett sted, får du et unikt CRM-verktøy som gir deg et solid grunnlag for å tilpasse kommunikasjonen, ta bedre beslutninger, øke salget og fremme mersalg. Les mer.

- All korrespondanse på et sted

- Automatisering av oppgaver

- Send tilbud og følg opp

- Koblet til annonse modulen

- Avansert rapportering

Book demo

Alle henvendelser på et sted!

Få henvendelser fra FINN, Facebook og e-poster direkte inn i leads modulen til AutoNet.


Dem blir lagt mot kundekortet og kjøretøyet.

Sett opp rutiner

Sett opp rutiner som f.eks.:

  • Første Oppfølging (innen x timer)
  • Regelmessig oppfølging
  • Tilbud ikke besvart innen x timer
  • Tilbakemelding fra kunde
  • Garanti utløper

Kommuniser på E-post

I AutoNet CRM er inn- og utgående e-poster knyttet mot bedriftens felles e-postkonto.

Integrert E-post

AutoNet leser selv bedriftens felles e-postkonto, nå kan dere endelig tilordne e-poster og lage interne notater i ett og samme system!

Detaljert E-post

Få et raskt overblikk på hvilken e-poster som er besvart og hvilken av de som trenger ytterligere oppfølgning. Kanskje er henvendelsen et lead? Det er viktig å jobbe med et varmt lead og bare med et tastetrykk forvandler AutoNet en e-post til et lead!

Utsending av E-post

Vil du sende ut en ny e-post eller besvare en e-post hurtig? Systemet er fleksibelt og har en "call to action" knapp for utsending av e-poster overalt i portalen. Det er fordi AutoNet er en brukervennlig programvare!

Få en gratis CRM-demo

Book et møte