85%

Av e-postene blir åpnet

70%

Svar på SMS

Alle kundehenvendelser på et sted

CRM

Ved å samle all informasjon om kunden på ett sted, får du et unikt CRM-verktøy som gir deg et solid grunnlag for å tilpasse kommunikasjonen, ta bedre beslutninger, øke salget og fremme mersalg.

  • FINN meldinger, e-post, SMS samles ett sted
  • Svar kunden i samme grensesnitt på e-post / SMS
  • Få beskjed om kunde har åpnet e-post
  • Lesebekreftelse på SMS
  • Se all historikk på kundekommunikasjon i ett grensesnitt
  • Automatisk importer flere kontaktskjemaer med egne kategorier

Designet for å tilpasses dine data og arbeidsflyt

Kundeplattformer

Alle kundehenvendelser samles på ett sted, slik at du kan svare på e-post og SMS fra samme grensesnitt.

Digitale tilbud

Ved å bare fylle ut noen felt, kan du sende tilbud til kunden på SMS og e-post, som kunden kan godkjenne med et klikk. I tilbudet vil de ser utkast til avtale og pris.

Nyt friheten av å svare fra hvor som helst

Sett opp varslinger på AutoNet og "chat" med kunden på SMS og e-post.

Sikker datakryptering

Datasikkerhet er vår høyeste prioritet. Vi krypterer all data og lagrer den sikkert. Les mer om sikkerhet .

Samarbeid i team

Det er enkelt å samarbeide i team og dele informasjonen med kollegaer.